L4d2 lagerplasseringer

Fa via App Store Les dette innlegget i var app!

Hva er forskjellene fra Dead Island til Dead Island Riptide?

Mye av Dead Islands spillmotor vises uendret i Dead Island Riptide.

Hvilke endringer har blitt gjort i spillet i hopp fra Dead Island til Dead Island Riptide?

Medkits og throwables fyller ikke lenger lagerplasseringer. Det er nye typer ammunisjon: harpoon, taser / stun gun, nailgun og launcher. De fire originale tegnene returnerer + ett nytt tegn: John Morgan, hand-til-hand-spesialisten. Det ser ikke ut til a v re utviklerens handvapen lenger. Det er et alternativ a importere tegn, men det ser ikke ut til a importere elementer. Du kan ikke importere fra OnLive. Nettkoden er darlig. Desynchs skjer ofte. Synes a forekomme konsekvent dersom ikke-verten driver et kjoretoy. Desynch er nar man spiller i en persons spill, gar en annen spiller ikke riktig. Kroppen deres fortsetter a utfore noen siste bevegelse, som a lope kontinuerlig i en vegg eller tomgang. Den eneste kjente losningen er a rejoin. Desynchee vil ellers spille normalt, ikke v re i stand til a fortelle at de har desynched til de ma ga inn i en rod ring der alle spillere ma samles, noe som blir umulig. Desynch forer til at en av spillerne involvert i desynchet har sitt eget sett med fiender. Darlig nettkode kan fore til at det kastes a kastes pa ens fotter til andre spillere, mens ellers normalt virker normalt for kasteren. Gamle tegninger kommer igjen. Nye blakopier vises ogsa. Det ser ut til at ting som en gang var eksklusive i Dead Island, na er en del av vaniljeinnholdet i DIR. Tegnens tr r synes a ha endret seg nar det gjelder ordre og tillegg. Hver karakter ser ut til a fa en Charge-ferdighet i Combat-treet, en varkompetanse i Survival-treet for a komme opp raskere og en gruppens raseri i ferden som frigjor muligheten til a aktivere en lagbasert raseri-effekt nar en furies . Multiplayer-spillerikoner og helsefelt er fargekodede, i stedet for at alle er rode. Striker brannvapen mods kalles na Hooligan. Nivahetten har blitt hevet til 70. Det er kosmetisk DLC. Nytt kastbart element: bluss. Lyser opp et omrade. Ny skytevapen: Bolt-action og halvautomatisk sniper rifler. Bruk rifle ammo. Slow reload. Synes a gjore ekstra skade pa hodeskudd. Ny skytevapen: Nailgun. Gjenkjennelig ammunisjon. Ny skytevapen: Stun gun. Semi-automatisk, fem bilder per omlastning. Gjelder en sjokkseffekt, tapping av fiender, erstatning av sviktkapasiteten til den avviklede plaguebearing milit re kniven. Det er et punkt i multiplayer-alternativet. Sikt mot noe og fa det til a markere det for andre, for eksempel et sted a flytte til, en stige a klatre, en NPC a snakke med, eller et element a gripe. Nytt kjoretoy: bat. Har et batforhoyningsalternativ som er en begrenset, regenererende ressurs. Hvis zombier lases pa, ma QTE’er utfores for a forsvare seg selv. Operatorens QTE inneb rer bruk-tasten. Tilstrekkelig batforsterkning dreper klatrere. Lagring er na tilgjengelig tidlig i en NPC kalt Henry. Det er na individuelle vapen ferdigheter til a niva opp som gir en unik bonus pa hvert niva. Nye typer mods: Omrade for effektmodus. Skytevapen synes a ha nye bash-alternativer som aktiveres av samme knapp som spot. De lunge. Nye typer zombier vises. Hver type er skissert som du gar frem i Dr. Kesslers Casebook i alternativmenyen. Nytt spesielt angrep: angrep ovenfra. Fra en hoy nok posisjon mot en zombie n r nok, vil det oppsta et sporsmal pa hodet. Utfor med Bruk-knappen. Din karakter vil smette pa dem og sla dem med kroppen deres. Avbryter fallende skade, kan ga glipp av, og noen ganger har det mange sluttlag. Nytt hand-til-hand vapen: klor. Ny oppdragstype: navforsvar. Forsvar et sted mot horder av zombier med fremgang malt ved horde styrke pa HUD. Minigun emplacements har begrenset ammunisjon. De kan avinstalleres og flyttes, men bare for a sette steder. Funksjonelle NPCer tempo om. Det er et v rsystem som veksler mellom solfylte eller plutselig regner. Nytt kastbart element: kaster kniver. De kan ikke oppgraderes, de kan hentes umiddelbart, og alle deres forskjellige typer fra laveste til hoyeste er til salgs fra starten. Vannet er for dypt til sprint inn. Den raskeste maten a bevege seg gjennom dette er a hoppe eller hoppe gjennom det.

Forskjellen er i utgangspunktet bedre grafikk for et nytt spill. Spillmekanikken er den samme og historien er den samme. Riptide legger til en «fryktfaktor» i spillet med det er bonus skummel lydeffekter.

Det er ogsa en annen forskjell i grafiske termer.

Riptide ser ut til a se mer levende / fargerik Mens den forste avgiften ser litt mork og vasket ut.

Blomstrende effekten virker frav rende, noe som er godt. Vannplask / krusningseffekter er tilstede. Zombier har en annen gore tekstur. Belysningen virker tweaked. Geografiske egenskaper har blitt sterkt forbedret. DoF-effekter er vanlige. Pa enkelte omrader kan vannet se ut lysebla. Lovverkene er ganske levende som legger til den tropiske folelsen Puffer av stovform nar du sparker en fiende.