RedShift 2 plugins + RLM Setup Tutorial Last ned.

Vi presenterer Redshift.

Redshift er verdens forste fullstendig GPU-akselerert, partisk renderer.

Redshift gjor scener mange ganger raskere enn eksisterende CPU-baserte renderere.

Spar tid og penger, og slipp los din kreativitet!

Forsinket rendering.

Redshift er en foretrukket renderer. Redshift bruker tiln rming og interpoleringsteknikker for a oppna stoyfrie resultater med relativt fa prover, noe som gjor det mye raskere enn objektiv gjengivelse.

Redshift stotter flere forspente globale belysningsteknikker, inkludert:

Brute Force GI Photon Kartlegging (med Caustics) Irradiance Cache (lik Irradiance Map og Final Gather) Irradiance Point Cloud (ligner Importer og Light Cache)

Du velger teknikker som fungerer best for din spesielle scene.

Out-of-Core Architecture.

Redshift bruker en out-of-core arkitektur for geometri og teksturer, slik at du kan gi massive scener som ellers aldri ville passe inn i videominnet.

Et vanlig problem med GPU-renderers er at de er begrenset av tilgjengelig VRAM pa skjermkortet & ndash; det er de kan bare gi tilbake scener der geometrien og / eller teksturer passer helt i videominnet. Dette er et problem for a gi store scener med mange millioner polygoner og gigabyte med teksturer.

Med Redshift kan du Render scener med titalls millioner polygoner og et nesten ubegrenset antall teksturer med maskinvare uten hylle.

Proxyer og tilfeller.

Redshift stotter geometrisk instans slik at du kan gi massive scener med stort antall repeterende gjenstander, som gress eller tr r, effektivt med nesten ingen minne overhead.

Redshift stotter ogsa gjengivelse av proxyer som lar deg plassere tidligere eksportert geometri i scenen din, men laster bare inn i minnet ved Render-tid nar det trengs. Med proxyer kan du Render scener som ellers ikke engang ville laste inn i verts-DCC-applikasjonen. Som vanlig geometri kan Redshift-proxier bli instansert, noe som gjor gjengivelser med milliarder av mulige polygoner mulig.

1-klikk-progressiv gjengivelse.

Redshift gir en progressiv rendering modus som lar deg enkelt og interaktivt forhandsvise scenen din uten a vente pa GI prepasses. Denne modusen bruker progressiv raffinering for a gi deg utkast til kvalitetsresultat nesten umiddelbart, mens du kontinuerlig forbedrer kvaliteten over tid.

Kraftig Shading og Texturing.

Redshift bruker et fleksibelt nodebasert skyggesystem som stotter komplekse shading-nettverk. Med stotte for overflate-, foton-, miljo-, lys- og linseskyggere, samt en rekke BRDF-belysningsmodeller, gir Redshift deg kraft og fleksibilitet for a oppna fotorealistiske resultater eller sv rt stiliserte effekter.

Nar fotorealisme er malet ditt.

Proveoptimaliseringer.

Redshift inneholder flere optimaliseringer som hjelper deg med a oppna stoyfrie resultater uten a ofre ytelse ved automatisk a justere antallet prover som brukes gjennom rendereren basert pa en rekke heuristikker.

Nettoresultatet er at flere prover blir tatt der de trengs, og f rre prover tas nar de gir liten fordel.

Fortsett a jobbe mens du gir deg.

Fordi Redshift kjorer pa GPUen med minimal CPU-bruk, forbli maskinen din responsiv mens du gjor det.

Tett DCC-integrasjon.

Redshift oversetter somlost geometrien, kameraene, lysene, materialene og andre relevante egenskaper av vertsprogrammet, minimerer l ringskurven. Redshift kjorer direkte i verts DCC-applikasjonene, slik at du kan bruke Redshift akkurat som du ville den opprinnelige gjengivelsen til DCC.

Redshift inkluderer for oyeblikket plugin-integrasjon med Autodesk Maya (2012 og hoyere), Autodesk Softimage (2011 og hoyere) og Autodesk 3dsMax (2013 og hoyere) som kjorer pa Windows 64-biters (XP og hoyere) og Linux 64-biters (glibc 2.12 og hoyere).

Redshift inkluderer ogsa plug-in-integrering med SideFX Houdini (R14.0, R15.0, R15.5 og R16) som kjorer pa Windows 64-biters (XP og hoyere) og Linux 64-biters (glibc 2.12 og hoyere).

Maskinvarekompatibilitet.

Redshift krever en NVIDIA GPU med CUDA beregningsevne 2.0 eller hoyere og 1 GB VRAM eller mer.